Reklamacije

Kupac ima pravo na podnošenje prigovora u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača i Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca na robu. Kupac ima pravo da izjavi prigovor odnosno da uputi Prodavcu pbaveštenje o fizickim (materijalnim) nedostacima na robe, u roku od 8 dana od dana prijema robe, u suprotnom se smatra da je robu primio u ispravnom stanju.

Svoj zahtev za reklamaciju na proizvode kupljene u SERBIA ART DOO online prodavnici Kupac može prijaviti upućivanjem email-a na adresu serbiaart.office@gmail.com. Obavezan deo sadržine Zahteva za reklamacije jeste broj tranasakcije ( broj pošiljke koji ste dobili u email poruci prilikom potvrde kupovine) i broj fiskalnog računa po kome je transakcija realizovana.

Prodavac će na upućen zahtev odgovoriti saglasno zakonski definisanim rokovima, prosledjivanjem reklamacionog lista na email koji je Kupac označio kao kontakt u kome će biti sadržana i odluka Prodavca o daljem postupanju po pitanju prosleđene reklamacije.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Serbia Art je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Back to Top